..::شباب اخر شقاوة::..

..::شباب اخر شقاوة شباب جامد وربنا هظبطك::..
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ..::حزب الشباب::..

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
eng magnet
..::زبون كينج::..
..::زبون كينج::..
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 638
العمر : 29
الدولة / المحافظة : odam el-pc
الحاله الاجتماعيه : رايح مشوار
تاريخ التسجيل : 25/01/2007

مُساهمةموضوع: رد: ..::حزب الشباب::..   الإثنين يونيو 11, 2007 6:08 pm

مصطفي cheers

كلنا معاك يا مان

بس بس الناس تفضي

و هتلاقي الناس ميا ميا كلهم معاك

امري لله يا رب

كتب عليا القتال aaaaaaaaah

بسم الله الله اكبر

و ربنا يستر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sha2awa.lolbb.com
dondona
..::اوعي السريع::..
..::اوعي السريع::..
avatar

عدد الرسائل : 2530
تاريخ التسجيل : 06/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: ..::حزب الشباب::..   الخميس يونيو 14, 2007 10:53 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يا ولاد متحاولوش تنافسونا حرام عليكو انتو كده هتظلمو نفسكو
المفروض تنافسو ناس انتو قدهم مش تنافسو ناس هما الى بيردو بس على الموضوع ده هو يا عينى مفيش غير مصطفى وماجنت الى بيردو
على فكره الحرب دى احنا ان شاء الله هنكسبها واحنا وثقين من كده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eng magnet
..::زبون كينج::..
..::زبون كينج::..
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 638
العمر : 29
الدولة / المحافظة : odam el-pc
الحاله الاجتماعيه : رايح مشوار
تاريخ التسجيل : 25/01/2007

مُساهمةموضوع: رد: ..::حزب الشباب::..   الخميس يونيو 14, 2007 11:01 pm

dondona كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يا ولاد متحاولوش تنافسونا حرام عليكو انتو كده هتظلمو نفسكو
المفروض تنافسو ناس انتو قدهم مش تنافسو ناس هما الى بيردو بس على الموضوع ده هو يا عينى مفيش غير مصطفى وماجنت الى بيردو
على فكره الحرب دى احنا ان شاء الله هنكسبها واحنا وثقين من كده

يادوندونه ماتسبقيش الاحداث

ماحدش عارف حاجه

ماحدش حاسس بيا

يالا مش مهم

هتشوفي

احنا هنعمل ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sha2awa.lolbb.com
صمت الاحزان
..::اوعي السريع::..
..::اوعي السريع::..
avatar

عدد الرسائل : 2212
تاريخ التسجيل : 18/03/2007

مُساهمةموضوع: رد: ..::حزب الشباب::..   الجمعة يونيو 15, 2007 12:18 am

هههههههههههههههههههههههههههه
ااااه مش قادرة خلاص تعبت من كتر الضحك
هتعلموا ايه يعنى ولا تقدروا تعلموا حاجة
احنا مفيش اقوى مننا صدقنى انا
وهنشوف اخرتها وقريب هتستسلموا
ده مفيش غيرك يا احمد انت ومصطفى اللى بتردوا
قولى كدا هتسبكونا ازاى
وخصوصا انكم مش قدنا ولا حتى تقدروا علينا لو كنتم جيش
ولا ايه يا بنات
؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
eng magnet
..::زبون كينج::..
..::زبون كينج::..
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 638
العمر : 29
الدولة / المحافظة : odam el-pc
الحاله الاجتماعيه : رايح مشوار
تاريخ التسجيل : 25/01/2007

مُساهمةموضوع: رد: ..::حزب الشباب::..   الجمعة يونيو 15, 2007 12:24 am

يابنتي اعمل ايه اذا كان البنات اكتر

و علي راي المثل العدد في اللمون

بس لن نتزحزح عن موقفنا

و لو مش عارفه تمسكي نفسك من الضحك

جيبي كام بنت من اللي معاكي يمسكوكي

و هتشوفي الولاد هيعمله ايه

و الولاد مش بيردوا عشان ده جزء من خطه الخداع الاستراتيجي اللي احنا عملنها

و هتشوفوه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sha2awa.lolbb.com
Admin
..::مصطفى الجنرال::..
..::مصطفى الجنرال::..
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 410
العمر : 28
الدولة / المحافظة : فى الكيسه فوق الهارد الدور التانى شقه رقم 3 جمب السى دى روم
الحاله الاجتماعيه : اعذب ومش ناوى ارتبط
تاريخ التسجيل : 25/01/2007

مُساهمةموضوع: رد: ..::حزب الشباب::..   السبت يونيو 16, 2007 2:01 am

eng magnet كتب:
يابنتي اعمل ايه اذا كان البنات اكتر

و علي راي المثل العدد في اللمون

بس لن نتزحزح عن موقفنا

و لو مش عارفه تمسكي نفسك من الضحك

جيبي كام بنت من اللي معاكي يمسكوكي

و هتشوفي الولاد هيعمله ايه

و الولاد مش بيردوا عشان ده جزء من خطه الخداع الاستراتيجي اللي احنا عملنها

و هتشوفوه

هو ده اللى انا بقوله
بس سيبهم كده فى وهمهم
لحد ما يلاقوا نفسهم انتهوا خالص
ههههههههههههههههههههههههههههههه

وبكرة تشوفوا

_________________



سلم يا عاشق على الهوا ولا هتنسانى
هو اللى ضيعنا سوا واحبه ليه تانى
انا عمرى كان ضحك وغنى هو اللى أسانى
بس الجروح بتروح والقلب لو مجروح هيحب من تانى
انا جرحى مش حزن وبكى انا جرحى شئ تانى
ليه بتلومونى هو انا اخترت الغياب
ده انا اللى صابر على الضنا وهو اللى غاب
مصطفى الجنرال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://shgamed.lolbb.com
eng magnet
..::زبون كينج::..
..::زبون كينج::..
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 638
العمر : 29
الدولة / المحافظة : odam el-pc
الحاله الاجتماعيه : رايح مشوار
تاريخ التسجيل : 25/01/2007

مُساهمةموضوع: رد: ..::حزب الشباب::..   السبت يونيو 16, 2007 5:42 pm

عاشق الرومانسيه كتب:

هو ده اللى انا بقوله
بس سيبهم كده فى وهمهم
لحد ما يلاقوا نفسهم انتهوا خالص
ههههههههههههههههههههههههههههههه

وبكرة تشوفوا

اقيض تبعا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://sha2awa.lolbb.com
Admin
..::مصطفى الجنرال::..
..::مصطفى الجنرال::..
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 410
العمر : 28
الدولة / المحافظة : فى الكيسه فوق الهارد الدور التانى شقه رقم 3 جمب السى دى روم
الحاله الاجتماعيه : اعذب ومش ناوى ارتبط
تاريخ التسجيل : 25/01/2007

مُساهمةموضوع: رد: ..::حزب الشباب::..   الأحد يونيو 17, 2007 4:36 pm

هع هع هع هع هع

ربنا يسهل ويخلصوا امتحانات
واحنا نفرمهم كلهم

_________________



سلم يا عاشق على الهوا ولا هتنسانى
هو اللى ضيعنا سوا واحبه ليه تانى
انا عمرى كان ضحك وغنى هو اللى أسانى
بس الجروح بتروح والقلب لو مجروح هيحب من تانى
انا جرحى مش حزن وبكى انا جرحى شئ تانى
ليه بتلومونى هو انا اخترت الغياب
ده انا اللى صابر على الضنا وهو اللى غاب
مصطفى الجنرال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://shgamed.lolbb.com
ابن_الشاطىء
..::احلي زبون::..
..::احلي زبون::..


ذكر
عدد الرسائل : 143
العمر : 28
الدولة / المحافظة : مصر-دمياط
الحاله الاجتماعيه : مش ناوى
تاريخ التسجيل : 03/06/2007

مُساهمةموضوع: رد: ..::حزب الشباب::..   الأربعاء يونيو 20, 2007 1:00 am

هييييييييييييييييييييييييييييييييييييه
وكماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان هيييييييييييييييييييييييييييييييييييه
بقالنا حزب
يا الف نهار ابيض
والله ما انا عارف اقول ايه
بس انا معاكم ااااااااااااااه
معاكم
صح كدا
تسلم يا جنرال وربنا يخليك لمصر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Admin
..::مصطفى الجنرال::..
..::مصطفى الجنرال::..
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 410
العمر : 28
الدولة / المحافظة : فى الكيسه فوق الهارد الدور التانى شقه رقم 3 جمب السى دى روم
الحاله الاجتماعيه : اعذب ومش ناوى ارتبط
تاريخ التسجيل : 25/01/2007

مُساهمةموضوع: رد: ..::حزب الشباب::..   الأربعاء يونيو 20, 2007 2:18 am

ههههههههههههههههههه
نورت حزبنا يا كبير
ويلا يا شباب شدو حيلكوا
علشان بعد الامتحانات ناوى ان شاء الله
انى اقتحم معسكر الاعداء
وهتشوفوا بقى التوبيكات

_________________



سلم يا عاشق على الهوا ولا هتنسانى
هو اللى ضيعنا سوا واحبه ليه تانى
انا عمرى كان ضحك وغنى هو اللى أسانى
بس الجروح بتروح والقلب لو مجروح هيحب من تانى
انا جرحى مش حزن وبكى انا جرحى شئ تانى
ليه بتلومونى هو انا اخترت الغياب
ده انا اللى صابر على الضنا وهو اللى غاب
مصطفى الجنرال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://shgamed.lolbb.com
BLACK JOKER
..::زبون احلي و احلي ::..
..::زبون احلي و احلي ::..
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 288
العمر : 32
الدولة / المحافظة : مصرى من المعادى
الحاله الاجتماعيه : عندى اتنين اصحاب
تاريخ التسجيل : 22/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: ..::حزب الشباب::..   الأربعاء يوليو 11, 2007 7:39 am

يلا انا معاكم خلاص
يلا نعمل فيهم مقلب او اى حاجة
علشان هم اكتر
فى حد سامعينى؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sike mike
مشرف قسم كلام فى السياسه
مشرف قسم كلام فى السياسه
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 243
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 30/01/2007

مُساهمةموضوع: رد: ..::حزب الشباب::..   الخميس يوليو 19, 2007 9:22 pm

الشباب الشباب نحن هنا ولن نترك مكاننا إلى البنات
غدى بتقول أن هما أصحاب الفكرة ونشروها فى قسم البنات نحن
لن نهتم بهذا الموضوع لأنه إذا كان مهم وله قيمه كان من التوقع أن ينشر هنا
وأنا لن أتصور أن ممكن حد غيرنا يضحك فى الأخر نحن ثم نحن ثم نحن
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
صمت الاحزان
..::اوعي السريع::..
..::اوعي السريع::..
avatar

عدد الرسائل : 2212
تاريخ التسجيل : 18/03/2007

مُساهمةموضوع: رد: ..::حزب الشباب::..   الأحد يوليو 22, 2007 4:54 pm

يا بنتى سيبك منهم
اهى الامتحانات خلصت ولا حد عمل حاجة
اما نشوف اخرتها معاهم
وطبعا يا قمر احنا اللى هنضحك فى الاخر مش حد تانى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ضى الايمان
مشرفه الاقسام الاسلاميه
مشرفه الاقسام الاسلاميه
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1394
العمر : 33
الدولة / المحافظة : cairo
الحاله الاجتماعيه : لسه بعقلى
تاريخ التسجيل : 17/02/2007

مُساهمةموضوع: رد: ..::حزب الشباب::..   الإثنين يوليو 23, 2007 3:30 am

معاكى حق يا مى والله
وان شاء الله احنا اللى هنضحك فى الاول وفى الاخر كمان

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سفير الحب
مشرف قسم الشباب للنقاش العام
مشرف قسم الشباب للنقاش العام
avatar

عدد الرسائل : 1359
تاريخ التسجيل : 13/05/2007

مُساهمةموضوع: رد: ..::حزب الشباب::..   الإثنين يوليو 30, 2007 7:23 pm

حضرت اتيت


لاداعي للهتاف والتصفيق دعونا نعمل في صمت>>>>>>>>>>>>كلمه مين دي مين الاخ ده يوسف بك وهبي
اهلا بالشباب اهلا
الشباب هم قاده وعلماء المستقبل>>>>>>>>>>>>>>>>>>هيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه
قول قول قول ياعم وسمعنا
ماقالوش ان البنات هم القاده ولا العلماء قالوا الشباب يعني الرجال
وهنا ومن هذا المنبر العالي>>>>>>>>>>>احم احم
اقول ان هنا شباب من افضل الشباب التي انجبتهم ارض الكنانه>>>>>>>>>>>>يعني مصر
قول ياعم هات يا بني هات اي مفتاح او مفك ارقص بيه هات
دي افتتاحيه ندخل في الموضوع بقي
ايه يا شباب ايه يا درش ايه مافيش شباب بتشارك زي الاول ليه
ويلا يا شباب شدو حيلكوا


علشان بعد الامتحانات ناوى ان شاء الله


انى اقتحم معسكر الاعداء


وهتشوفوا بقى التوبيكات

مش ده كلامك يا درش انت بتحاول تكون موجود بس مش الوجود الكافي

وبقيه الشباب انا شايف ان محدش بيدخل كتير مع ان الاجازه جت والظروف مواتيه
ياجماعه انا من مقر الحزب هنا بوجه نداء لكل الا عضاء ياريت ولو يوم في الاسبوع مش كتير بس تشارك
احلي حاجه كانت في المنتدي الترابط بتاع الاعضاء والاخوة يوم ما فجاه كده تلاقي نفسك لوحدك يبقي ايه ياريت يرجع المنتدي زي ما كان انا قريت عباره المنتدي بيحتضر مش فاكر من مين بس فعلا انا شايف انها كلمه صح اللي يهون عليه المنتدي ده يختفي وتقل فيه النشاطات ميتفاعلش براحته انا بالفعل مكنتش عايز ادخل واتكلم في الموضوع وكل شويه اقول في اجتماع في مقر الحزب ومش بتكلم بس بجد ياريت نعرف المنتدي مش بوجوده المنتدي بالناس اللي فيه وانتوا بتحرمونا من بعض وجودكم ومشاركاتكم ورايكم وانتقاداكم راحتنا مع بعض حقك عليا وحقي عليك كل شئ احنا هنا كلنا اخوات يوم ما اخ يلاقي نفسه لوحده واخوه مش جنبه هينده هيقوله تعالي وده اللي انا بعمله وياريت ياريت الاقي رد او اجابه لندائي
اسف لو طولت عليكم بس بجد حبيت اتكلم في الموضوع وملقتش انسب من هنا
اسف كمان مره لو كنت كترت او عكيت في الكلام بس ده بدافع حبي ليكم وللمه بتاعتنا
ادهم

_________________

مع تحيات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
..::حزب الشباب::..
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
..::شباب اخر شقاوة::.. :: ..:: شباب x شباب ::.. :: ..::حزب الاولاد الاحرار::..-
انتقل الى: